lørdag 21. mars 2009

Sukkersött: Utfordring #33

I Sukkersött sin utfordring denne uken skulle en lage et "clean & simple" kort. Og det er vanskelig! Kortet ble i hvertfall enkelt. Og så håper jeg bare det tilfredstiller kravene til å bli med i utfordringen:)
Har aldri følt meg så uferdig med et kort noen gang... Men det er jo ferdig så da er det jo bare å venne seg til tanken på at det er sånn det skal være:) Og fordelen med slike kort er at det går utrolig raskt å lage de, når en bare bestemmer seg for hvordan en skal gjøre!



Inni

Papir fra Bazzil.
Stempel fra Magnolia, vet ikke hvor "Gratulerer" stempelet kommer fra.
Malt med Distress Ink.

6 kommentarer:

  1. Om ikke dette tilfredstiller kravene til Clean and Simple - så lurer jeg på hva er det som gjør det da?

    Nydelig kort du har laget forøvrig.

    SvarSlett
  2. Veldig enkelt og nydelig kort.

    SvarSlett
  3. Dette er et bevis på at det enkle også kan bli flott!Herlig detalj med rosene.
    Klem!

    SvarSlett
  4. Elegant kort! Det er ikke alltid at man trenger mye stæsj for å lage et flott kort!

    SvarSlett
  5. Det enkle er ofte det beste, vettu ;) Dette ble i hvert fall et nydelig bidrag til denne utfordringen :)

    SvarSlett
  6. Knall flott CAS kort!!
    Lekre farger :)

    Tusen takk for gratulasjon inne hos meg,det satte jeg stor pris på!
    Ha en flotters tirsdag,
    klem fra Maya :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)