onsdag 11. mars 2009

Sukkersött: Utfordring #31

Da var det på tide å prøve seg på en utfordring på sidene til Sukkersött. Har ikke prøvd meg her tidligere. Hadde på forhånd bestemt meg for at jeg skulle lage et mappekort til ei vinninne som har bursdag. Kan vel innrømme at jeg ble ganske glad når det står på sidene til Sukkersött at man ikke trengte følge skissen slavisk, det holdt at man kunne kjenne igjen elementer i den... Skissen ser i alle fall slik ut
Jeg har iallefall plasset bilde på samme sted som på skissen og så har jeg med det vertikale feltet og swirvlene... Resten er vel kanskje litt mer et definisjons spørsmål:) Her er i hvertfall forsøket mitt.Har tatt bilde av det åpnet også.


Og her er bilde av gaven inni:)

Papir: Imaginisce, My Mind's Eye(Litt usikker...) og Bazzil.
Stempler: Sugar Nellie og Kreativ Hobby
Malt med Distress Ink.



6 kommentarer:

  1. Nydelig! Elsket detaljen med hjertet som henger ned fra rosene! Og så delikat inni også da!!

    Og tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min! :)

    SvarSlett
  2. Åh, vilket fint kort du gjort!
    Helt underbart! :)
    Hit kommer jag fler gånger! :)

    Tack för kommentaren i min blogg!
    Stor Kram,
    Hanna

    SvarSlett
  3. Så herlig kort! Motivet er kjempenydelig!

    SvarSlett
  4. Så fint kort! Rolige og fine farger :-)

    SvarSlett
  5. Og jeg fikk kortet i posten i dag! Jeg tror jeg aldri har fått en så kreativ, personlig og nydelig gave noen gang! Jeg sto bare å måpte når jeg så på det. Så forseggjort og pent laget. Og midt i blinken for meg. Tusen, tusen takk, Karen! Gleder meg til å treffe deg igjen, og prate litt hobby (du bor så alt for langt unna).

    Stor klem!

    SvarSlett
  6. Kjempefint kort. Mappekort er geniale når man skal gi bort en liten gave.
    Motivet er supersøtt!

    Klem, Lise:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)