torsdag 5. mars 2009

Eske med hyller

Hadde en liten blogg hoppe tur her om dagen, og da kom jeg over bloggen til Turid. Hun hadde laget noen fantastisk fine esker med hyller. Har sett de før, men nå fikk jeg det for meg at jeg skulle prøve jeg også:) Fremgangsmåten ligger på sidene til Kreativ Hobby.
Det var faktisk mye lettere enn hva jeg hadde trodd. Det vanskelige var å pynte selve eska... Men trening gjør vel mester, så jeg satser på at neste eske blir bedre. Ble liksom ikke helt fornøyd med denne.

Papir: Imaginisce and Bazzil.
Stempler: Whiff of Joy
Malt med Distress Ink.

2 kommentarer:

  1. Hei tante Karen.
    Jeg ønsker meg en boks som du lager.
    Jeg synes den var så fin.
    Jeg skal prøve å sende kortene i morgen.

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig eske/kort! Dette må jo være en perfekt gave! Tenk å gi en sånn med masse sjokolade i da... Nam nam!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)