lørdag 9. mai 2009

StampARTic: Sketch Challange 5

Da var det klart for en ny skisseutfordring hos StampARTic. Det er vel kanskje ikke helt min type skisse, men jeg har nå gjort et forsøk i alle fall.

Ble faktisk ganske fornøyd med resultatet også:)


Har tenkt å lage et skrivefelt på høyre side en plass,
men papiret er så fint at jeg ikke helt klarer bestemme meg hvor det skal være...
Tror det blir opp i hjørnet:)


Papir: Prima marketing, efco og Bazzil.
Stempel: Whiff of Joy.
Malt med Distress Ink.
Perler: Kort & Godt

4 kommentarer:

  1. Et enkelt og stilig kort :O)

    SvarSlett
  2. Takk for den hyggelige kommentaren hos meg! :o)
    Så fint kort du har laget, likte fargene veldig godt.
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  3. Nyyydelig kort!!! Og skissen har du jo fått til med glans!!!
    Takk for at du deltar!
    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)