fredag 1. mai 2009

Gøy med bursdag!

Og da var jeg visst ikke i 20-åra lengre... Merker ikke den store forskjellen, men det er veldig rart å skrive at jeg er 30 år... Fikk masse fint, deriblandt dette fantastiske kortet av Veronica.

Hun har heklet blomstene selv... Sammen med kortet kom også dette smykket! Hun er bare kjempe flink.

Veronica har forresten sin egen nettbutikk, by Cino.

I tillegg fikk jeg gavekort av arbeidskolegaene mine. Det er allerede brukt opp. Farlig å ha en hobby butikk i gangavstand fra jobb.... Har både fått meg fine Prima blomster og Retro blomst puncher:)

Og pengene jeg ellers har fått skal gå til en Spellbinder Wizard... Venter bare at de skal få den inn igjen på butikken:)

Helt greit å bli 30 ja:)

1 kommentar:

  1. Så heldig du er som har fått penger til en Wizard! Jeg sikler også på en, og håper vi kan få til en tur eller to til noen scrappebutikker når jeg kommer på besøk :).

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)