torsdag 1. januar 2009

Ble vist blogg på meg også...

Hadde ikke tenkt meg å få min egen blogg, men så ble det vist det like vel. Så får vi bare se hvor flink jeg er til å oppdatere den.

Grunnen til at jeg måtte få meg egen blogg er at jeg har funnet en side på nettet, StampARTic. Her har de masse konkurranser og fine premier. Og får å kunne delta må en altså ha egen blogg. Første konkurransen har innlevering 8. januar så da blir det jo spennende å se om jeg klarer å få laget ferdig kortet mitt og lagt det ut før den tid. Blir uansett veldig spennende å bli med i en konkurranse. Har jo ikke holdt på med kort laging så veldig lenge, og de andre som er med er jo veldig flinke... Men jeg har jo uansett ikke noe å tape:)


Legger ut bilde av et kort jeg laget før jul. Er til ei veninne som fikk ei lita jente.

Synes selv det ble ganske koselig. Og siden jeg ikke hadde tanker om å publisere det på nettet når jeg laget det husker jeg desverre ikke hvem som har produsert papiret ol.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)