lørdag 24. april 2010

Tilda igjen...

Nok et konfirmasjonskort med samme Tilda som på de andre... Heldigvis er det ingen av konfirmantene som kjenner hverandre :) Dette kortet skulle egentlig vært med i en utfordring, og det har ligget ferdig på pulten i tre uker... Tror kanskje fristen for utfordringen er passert for lenge siden. Kanskje like greit siden jeg ikke husker hvilken utfordring det var...


Papir: BasicGray, Kaisercraft og Bazzil.
Stempeø: Magnolia og Stempelglede.
Blomster fra WildOrcidsCraft.
Sommerfugler fra Panduro.
Malt med Distress Ink.


Har også glemt å legge ut bilde av kortet Veronica fikk når hun hadde bursdag (Sannheten er at jeg hadde glemt å ta bilde av kortet før hun fikk det... Men nå har hun tatt bilde av det og lagt ut i sin blogg så da fant jeg ut at jeg kunne "stjele" bilde og legge det ut her også... Håper du tilgir meg for tyveriet Veronica!)
Har laget noe som kalles et "Joy Fold" kort. Veldig enkelt å lage, og så blir det litt anderledes enn de vanlige kortene.


Papir: Prima(?) og Bazzil.
Stempel: Magnolia.
Blomster fra WildOrcidsCraft og Prima.
Nåler fra Kari.
Malt med Distress Ink.

1 kommentar:

  1. Som eier av det siste kortet her må jeg jo bare si at bildene ikke yter kortet rettferdighet. Det er ennå finere i virkeligheten :). Og det er selvfølgelig greit at du "stjeler" bildet :).

    Ha en fortsatt fin uke, snuppa!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)