mandag 5. april 2010

Bursdagskort

På dette kortet har jeg brukt skissen til Sukkersøtt. Kjempe herlig skisse! Kortet er til barndomsveninnen min som snart blir 30. Magnolia jenta minner meg om hvordan vi sprang rundt for noen år siden... :)



Just Magnolia's challenge this week was "Fold it", and I have made the card as a easel card. And Stampin' for the Weekend has "Ribbons and Bows" as the theme, so I joine that challenge as well.



Har vært litt usikker på hva jeg har syntes om "easel" kortene, de er veldig fine, men det er litt vanskelig å få plass til en personlig hilsen i de. Etter litt vin kom jeg plutselig på noe lurt! Panelet "inni" åpnes og lukkes med en liten magnet, og vips så har jeg masse plass å skrive på!



Paper: Prima and Bazzil.
Stamp: Magnolia and Kort i hodet.
Flowes from Prima.
Embellishment from Kort & Godt.
Alphas from Making Memories.
Painted with Distress Ink.

3 kommentarer:

  1. Lovley easel card! Great papers and a wonderfully coloured image. hugs Shelley

    Please pop by and visit me on my blog - thanks

    http://shelley-artfulachievements.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. beautiful easel card!
    Thanks for joining SFTW!
    Hugs Di xxx

    SvarSlett
  3. Beautiful card. This lace is stunning. Tilda cute as always.Thanks for joining us at SFTW.
    *Gunn*

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)