tirsdag 7. april 2009

StampARTic: Sketch Challange 4

Jeg har hatt som mål å bli med på alle skisseutfordringene til StampARTic, men denne uka satt det langt inne. Synes det er lettes med de skissene med rette kanter...
Etter at samboeren min sa at alle kortene mine er like, fordi det bare er rette kanter på de, måtte jeg jo gjøre noe! Så da var det ingen unnskyldning lenger... Her er ialle fall skissa vi skulle følge.
Jeg klarte ikke følge skissa i det hele tatt... (Posta bidraget mitt på siden til StampARTic likevel... Håper det er greit??) Men jeg har med de fleste elementene, men bare på andre steder enn hva skissa viser... Er nok ikke helt fornøyd med resultatet, vet liksom ikke helt hva som er galt... Samboeren syntes det ble bra, og at det var anderledes enn de andre kortene jeg har laget så da er vel oppdraget utført:) Her er i alle fall kortet (Og bildet er tatt på kvelden, så det er ikke så veldig bra, håper på sol og bedre foto vær i morra)

Papir: Efco og Bazzil.
Stempler: Magnolia og Kreativ Hobby
Malt med Distress Ink.

3 kommentarer:

  1. Heisann!!!
    kjempeflott kort, og du har en spennende tolking av skissen! Elmentene er med, og det er lett å kjenne igjen skissen, selv om du ikkje har fulgt den slavisk. Det er heller ikkje meningen at en skal følge den slavisk! ;o)
    Bidraget er godkjent, takk for at du deltar!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  2. Tyckte mycket om ditt kort också, mysiga färger!

    Kram Susan

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for koselig kommentar!
    Det virker ikke for meg som du er noen fersking!!! Her var det veldig mye fint =)
    Maler veldig fint gjør du, og om du synes kortene dine er enkle, så finnes det noen av oss som liker det slik ;)
    Veldig fine! Ha en fortsatt god påske!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)