mandag 1. februar 2010

Endelig....

Og så har jeg klart å somlet meg til å ta bilde av de siste kortene jeg har laget. Bildene er ikke verdens beste, er jo snøstorm ute :)

Først et kort til ei nybakt mor.


Papir: Melissa Frances, Maja Design og Bazzil.
Stempel: Whiff of Joy
Malt med Distress inc.
Blomster: Prima og WildOrcidscraft
Charm: Kort & Godt

Endelig har jeg fått begynnt å bruke Magnoliastemplene jeg fikk før jul.... Tilda er jo så søt der hun står med hendene i lommen:)


Papir: Tpc Design og Bazzil.
Stempel: Magnolia
Malt med Distress inc.
Blomster: Prima
Charm: Kort & Godt

Til slutt et bursdagskort.

Papir: Prima Marketing og Bazzil.
Stempel: Whiff of Joy
Malt med Distress inc.
Blomster: Prima

3 kommentarer:

  1. Nydelige kort du lager! Klem

    SvarSlett
  2. Award :)

    Klem

    http://kortscrapp.blogspot.com/2010/02/award-med-utfordring.html

    SvarSlett
  3. Hei, Karen! Så nydelig kort du hadde laget til nybakt mamma!!! Jeg lurer på om vi kan bestille et konfirmasjonskort til en tøff jente. Dersom du tar oppdraget så ta det med når dere kommer nordover. Gleder oss til å treffe dere igjen(",)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)