torsdag 24. februar 2011

Endelig et utfordringskort!

Endelig har jeg klart å ha ferdig et kort, og ikke mist å blogge det før fristen for utfordringen har gått ut! Og så klarer jeg også få det med i tre utfordringer på en gang! Utrolig:)

Fikk bestilling på et feminint kort til ei jente som blir 20. Er det mulig å få en bedre bestilling? At det samtidig ble bestillt et herrekort til en 50 åring snakker vi ikke så mye om...

I have used the sketch over at Sketch saturday. Really liked this sketch. I have used papers from Maja design and the stamp is from Magnolia. The flowers are from WoC, the pearls and ribbon from Kort & Godt.



Hos Sukkersött denne uka er utfordringen å bruke blomster, perler og blonder. Er vel standard ingredienser på de fleste kortene mine *hihi*. Og så må jeg jo bare nevne at de har verdens beste premie! To stempelplater fra Stempelglede...
And over at A Spoon Full of Sugar they want to see Birthday wishes .

3 kommentarer:

  1. Så nydelig kort du har laget her! 20-åringen blir helt sikkert glad for dette :) Helt enig i at premien denne gang er kanon!
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt, og lykke til!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. Nydelig kort :))
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
    Klem fra inger marie

    SvarSlett
  3. Utrolig nydelig kort!! Og tusen takk for kjempefint kort i posten. Bursdagskortet ditt lar nok vente litt på seg, for jeg ble tatt litt på senga med den fødselen. Var mye jeg skulle gjort forrige uke... Og nå har jeg jo ikke tid til noen verdens ting...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)