mandag 5. juli 2010

Gorjuss girl

Ryddet litt på kameraet mitt i dag og fant et kort som ikke er vist frem på bloggen... Har vært litt travelt med alt mulig i det siste, har vi jo hatt dager med sol og sommer ute også!

Endelig fikk jeg brukt Gorjuss jenta jeg fikk i bursdagsgave av Veronica! For et herlig stempel, og så lett å male!! Tror kanskje jeg må kjøpe flere....



Og tenk, jeg har laget et kort uten blomster og annet dill:) Er en stund siden dette kortet ble laget så jeg husker jo ikke hvor papirene kommer fra...

2 kommentarer:

  1. Åhh, vilket vackert kort, Karen! Så härliga sommarfärger och fint färglagt! Väldigt stilrent och ljuvligt. :o)

    Tusen tack för din söta kommentar inne hos mig, blev så glad för att du ville lämna några rader! :o)

    Ha en trevlig kväll!
    Många kramar från Hanna

    SvarSlett
  2. Dette var et kjempefint kort, og jeg synes det ble nydelig uten blomster! Og jeg er enig i at motivet er veldig enkelt å male. Lite fiksfakseri :). Vi koser oss på Frøya, og ferien har så vidt startet. Ønsker deg en riktig god sommer!

    Klem, Veronica

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)