tirsdag 16. juni 2009

Bursdagskort

Er så stolt, har fått bestilling på et bursdagskort. Tredje kortet jeg lager for salg :) Ikke verdens beste bilde... Fargene er litt anderledes i virkeligheten... Litt mye kveldsol ute, men vi skal jo ikke klage på det da!

Og kortet ligner veldig på det jeg fikk av Veronica til bursdagen min... "Lånte" layouten litt... Eller kanskje jeg stjal den... Håper på tilgivelse:)


Papir: Prima Marketing Inc. og Bazzil
Stempel: Magnolia og Norsk Stempelblad
Malt med Distress
Metallpynt og perler fra Kort og Godt

1 kommentar:

  1. Å, så kult at du har fått bestilling på kort! Er det ikke morro når noen vil kjøpe? Kjente ikke igjen designet jeg, før jeg leste teksten :). Utrolig hvor forskjellig kortene blir bare ved å bruke forskjellige papirer. Dette var nydelig, og satte meg rett i sommerstemning.

    Klem, Veronica

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar.
Blir glad da:)